moi00

kap 6 after so long time! del 1

Av Moa - 2012-12-12 11:53

Hope perspektiv:
han drog mig till bilen och öppna dörren till mig
-Thanks sa jag och satt mig.
vi körde i väg
När vi var framme pakera vi och gick och ringde på.
- Hi sa niall och kram o mig och gjorde någothandslag till harry.
-Hi sa jag
vi gick in där el och louis satt.
eleanor ställde sig upp och hälsa.
- Hi im eleanor sa hon
- Hi im hope
eleanor slog till louis på benet
- Hi sa han
jag satt mig i soffan brevid harry
-So what are you working with hope sa el
- I m a designer sa jag
- Oh okay
-Niall !! Skrek harry
-Yes ? Sa han
- What are you doing? Sa louis
- Noting sa han
- Go to him hope sa el
- Me?
- Yes you! Sa hon
--------------------------------
Fordsättnig följer mohhahah

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards